Automatizirajte svoje prodajne i marketing procese te ostvarite kompletan uvid u vaše poslovanje. Microsoft Dynamics 365 (CRM) će vam omogućiti da konsolidirate vaše procese, maksimizirate resurse i povećate efikasnost vašeg prodajnog tima.
Unaprijedite svoje poslovanje i zadržite kupce te izgradite vaše poslovanje uz korištenje Microsoft Dynamics 365 (CRM).
Microsoft Dynamics 365 je sveobuhvatno aplikativno rješenje iz Microsofta koje se sastoji od seta aplikacija za upravljanje odnosom s korisnicim (CRM – Customer Relationship Management) i seta aplikacija za planiranje i upravljanje poslovanjem (ERP – Enterprise Resource Planning). Više o ERP aplikacijma iz Microsoft Dynamics 365 linije proizvoda možete pročitati na sljedećem linku, a u nastavku teksta ćemo Vam predstaviti liniju aplikacija/modula koje su obuhvaćene u okviru CRM-a.
Prodaja (Sales) – povećajte zadovoljstvo svojih kupaca, kao i samu prodaju tako što će vaše prodajno osoblje vršiti personalizaciju vašeg odnosa sa kupcima. Koristeći ovaj modul upravljajte svojim prodajnim korak-po-korak procesima u kojima ćete vrlo jednostavno kvalificirati neki kontakt kao lead te ga u konačnici pretvoriti u klijenta. U par koraka možete evidentirati svaku priliku (opportunity) i kroz jednostavne korake koji ostavljaju trag u sistemu, finalizirati prodaju finalnom narudžbom ili računom. Koristeći ovaj modul postižete efikasniju prodaju fokusirajući se samo na bitne činjenice, kako bi se posao što uspješnije i brže završio. |
|
Obilazak kupaca (Field service) – optimizirajte svoje usluge na način da imate proaktivno održavanje i prediktivno planiranje obilazaka vaših kupaca. One kompanije koje imaju uposlenike koji rade na terenu i obilaze kupce će na jednostavan način moći upravljati funkcionalnostima poput planiranja obilazaka, kretanjem, redoslijedom, ugovorima, inventarom i povratima. Uz korištenje mobilne apliakcije, uposlenici koji su na terenu će u svakom trenutku imati sve relevantne informacije za njihov rad. |
|
Marketing – unaprijedite svoje načine komunikacije i kampanje tako što ćete automatizirati taskove i kreirati događaje. Marketing modul nudi mogućnost efikasnog upravljanja lead-ovima kontaktima i kampanjama, iz kojih izdvajamo segmentaciju komunikacije i klijenata te planiranje i izvršavanje kampanja kao i kasnije povezivanje prodajnih aktivnosti proizašlih iz provedene kampanje. U okviru ovog modula dostupna je analitika i izvještaji za provedene kampanje i pojednostavljena kolaboracija između prodajnog i marketing tima. Koristeći ovaj modul postižete pametnije oglašavanje s planiranjem i pokretanjem kampanja uz praćenje rezultata tokom cijelog procesa oglašavanja. |
|
Korisnička podrška (Customer Service) – pružite svojim klijentima personaliziranu pomoć sa educiranim agentima i pružite im nova obogaćena iskustva. Koristeći ovaj modul imat ćete dostupne alate, koji će vam pomoći da vodite efikasnu korisničku pomoć, zadržite svoje klijente i pratite životne cikluse vaših klijenata. Na ovaj način ćete imati konzistentnu i efikasnu korisničku podršku te koristeći ovaj modul imat ćete adekvatnu brigu o korisnicima da bi dobili i zadržali klijente pružajući im odgovornu i efektnu uslugu. |
Prodajna aplikacija (web aplikacija) – Rješenje za prodajna mjesta koja trebaju osnovne funkcionalnosti integrisati sa Dynamics CRM bazom podataka u cloud ili on-premise izvedbi. |
|
Billing sistem – skalabilno rješenje kreirano po mjeri klijenta, bazirano na Microsoft SQL bazi podataka uz korištenje desktop aplikacije. |
|
Event management (web aplikacija) – portal za prikaz dostupnih događaja uz mogućnost direktne prijave na te događaje (npr. edukacije, seminare i sl.). Prijave se evidentiraju u Microsoft Dynamics 365 CRM bazi podataka i dalje obrađuju u skladu sa potrebama korisnika. |
Posjedovanje vlastitog Data Centra, kompaniji Logosoft daje prednost kod implementacija, jer korisnicima možemo ponuditi cloud implementacije na Logosoft infrastrukturi, bilo u subscription načinu licenciranja sistema ili on-premise načinu licenciranja. Uz usluge iz Logosoft Data Centra korisnik ne mora imati vlastitu infrastrukturu za pokretanje i održavanje servisa, prostor za smještaj baze podataka na serveru, kao ni backup rješenje. Da bi korisnik pristupio sistemu potrebna je samo internet konekcija.
Za više informacija pozovite nas na broj telefona 033 931 987.
Imate pitanje, sugestiju ili primjedbu na naš rad?
Kontakt