Minimalna garantovana dostupnost usluge



Logosoft garantuje minimalnu mjesečnu dostupnost (tzv. SLA – service Levele Agreement) usluge stalni internet link u iznosu od 99,5%.

Svi korisnici imaju mogućnost odabira jednog od 3 dostupna SLA paketa navedena u nastavku, a kojim se definiše brzina odziva i rješenja eventualnih poremećaja u radu usluge sa predefinisanim niskim, srednjim i visokim prioritetom odziva i rješenja istih.

Prioritet

SLA1

SLA2

SLA3

 

Odziv

Rješenje

Odziv

Rješenje

Odziv

Rješenje

Niski

24 sata

do 3 dana

24 sata

do 7 dana

24 sata

--*

Srednji

2 sata

do 6 sati

12 sati

do 24 sata

24 sata

--*

Visoki

15 minuta

do 4 sata

1 sat

do 12 sati

2 sata

do 24 sata


* Stavka nema vremensko ograničenje.

Definirano vrijeme odziva i rješenja poremećaja u radu usluge u okviru SLA 3 se besplatno dodjeljuju korisniku uz uslugu stalni internet link. Ukoliko korisnik odabere SLA1 ili SLA2 paket, ove usluge će biti predmet dodatne mjesečne naplate. Cijene SLA1 ili SLA2 usluga se usaglašava zajedno sa korisnikom i ovise o usluzi, fizičkoj lokaciji korisnika i svim ostalim parametrima koji utječu na definirano vrijeme u okviru SLA1, odnosno SLA2.

Sve prednosti naše usluge stalni internet linkovi možete pronaći na sljedećem linku.

Za više informacija pozovite nas na broj telefona 033 931 987.

 

Postani korisnik