Logosoft garantuje minimalnu mjesečnu dostupnost (tzv. SLA – service Levele Agreement) usluge stalni internet link u iznosu od 99,5%.
Svi korisnici imaju mogućnost odabira jednog od 3 dostupna SLA paketa navedena u nastavku, a kojim se definiše brzina odziva i rješenja eventualnih poremećaja u radu usluge sa predefinisanim niskim, srednjim i visokim prioritetom odziva i rješenja istih.
Prioritet
SLA1
SLA2
SLA3
Odziv
Rješenje
Odziv
Rješenje
Odziv
Rješenje
Niski
24 sata
do 3 dana
24 sata
do 7 dana
24 sata
--*
Srednji
2 sata
do 6 sati
12 sati
do 24 sata
24 sata
--*
Visoki
15 minuta
do 4 sata
1 sat
do 12 sati
2 sata
do 24 sata
* Stavka nema vremensko ograničenje.
Definirano vrijeme odziva i rješenja poremećaja u radu usluge u okviru SLA 3 se besplatno dodjeljuju korisniku uz uslugu stalni internet link. Ukoliko korisnik odabere SLA1 ili SLA2 paket, ove usluge će biti predmet dodatne mjesečne naplate. Cijene SLA1 ili SLA2 usluga se usaglašava zajedno sa korisnikom i ovise o usluzi, fizičkoj lokaciji korisnika i svim ostalim parametrima koji utječu na definirano vrijeme u okviru SLA1, odnosno SLA2.
Sve prednosti naše usluge stalni internet linkovi možete pronaći na sljedećem linku.
Za više informacija pozovite nas na broj telefona 033 931 987.