Microsoft Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central (ranije poznat kao Microsoft Dynamics NAV) je ERP dvojezično modularno rješenje i jedno od rješenja iz Microsoft Dynamics ERP porodice. Namijenjen je malim i srednjim kompanijama s tendencijom rasta i širenja svog poslovanja.

Enterprise Resource Planning (ERP) predstavljaju poslovne aplikacije namijenjene kompanijama za planiranje i upravljanje poslovanjem. Često se ERP aplikacije poistovjećuju s knjigovodstvenim softverima, ali iako imaju elemente knjigovodstvenog softvera, ERP aplikacije su mnogo više od toga.

Postani korisnik

 



Dynamics 365 Business Central pokriva sve poslovne procese koji uključuju module upravljanja finansijskom imovinom (finansije i računovodstvo), prodaje, nabavke, skladišta, resursa, proizvodnje, servisa, ljudskih resursa i administracije. Kompanija može, prema svojim potrebama, odabrati BC module za implementaciju i naknadno ih proširivati, u skladu s proširivanjem djelatnosti ili uvođenjem novih poslovnih procesa.

Neke od osnovnih karakteristika Business Centrala-a su:

  • Bogata standardna funkcionalnost,
  • Profesionalna razvojna okolina, koja omogućava brzu implementaciju i prilagodbe,
  • Minimalni zahtjevi za hardverskim resursima,
  • Velika prednost, a samim time i pouzdanost, je rad sa SQL Server bazom podataka,
  • Integracija s aplikacijama Microsoft Office 365/Microsoft 365 paketa uključujući Power BI,
  • GUI prilagođen krajnjem korisniku, što ga čini adaptivnim i jednostavnim za korištenje.

NAŠI PROIZVODI:

Logosoft je jedini Microsoft Gold ERP partner u BiH i ima višegodišnje iskustvo u projektima implementacije kako na području Bosne i Hercegovine, tako i na području susjednih država.

STANDARDNI MODULI


Finansijski menedžment


Izvještaji i analitika


Obrada narudžbi


Prodaja i marketing

 
Proizvodnja


Projekt menedžment


Upravljanje skladištem


Upravljanje servisima


Finansijski menedžment - Dynamics 365 Business Central vam omogućava da kreirate svoj završni račun i dobijete uvid u poslovanje vaše kompanije u stvarnom vremenu. Svoje podatke možete jednostavno podijeliti sa knjigovođom na siguran način i steći veću kontrolu nad budžetima i novčanim tokovima.

Izvještavanje i analitika - Centralizirajte svoje podatke o financijskom menedžmentu u računovodstvu, prodaji, nabavi, zalihama i interakciji s klijentima radi ažuriranog i potpunog uvida u vaše poslovanje. Donosite brže i preciznije odluke uz povezane procese, prediktivnu analitiku i podatke u stvarnom vremenu.

Obrada narudžbi - Dynamics 365 Business Central omogućava praćenje i kontrolu procesa prodaje i kupovine putem automatizovanih tokova rada i dinamički ažuriranih stanja zaliha. Lažne kupovine i prevare se sada mogu spriječiti primjenom dodatnih odobrenja, a pored toga veoma lagano možete izmijeniti izdatu fakturu i napraviti ispravku u sistemu.

Prodaja i marketing - Skratite vrijeme protoka informacija od inicijalne ponude do naplate povezivanjem prodaje i računovodstva. Povežite svoje prodajne i marketinške timove te djelujte brzo na prodajne upite direktno iz Outlooka. Upravljanje s više adresa za dostavu artikala, naplatu i dostavu fakture kupcu sada je mnogo jednostavnije.

Proizvodnja - Dynamics 365 Business Central vam može pomoći u pojednostavljivanju i upravljanju proizvodnim procesom, bez obzira da li imate osnovne proizvodne djelatnosti ili imate zahtjevni proces upravljanja proizvodnim resursima.

Projekt menedžment – Upravljajte projektnim zadacima i resursima i pribavite sve potrebne podatke kako biste lakše upravljali budžetima i pratili napredak. Pratite efikasnosti mašina i upravljajte radnim satima uposlenih u stvarnom vremenu.

Upravljanje skladištem - Dynamics 365 Business Central na jednom mjestu okuplja bitne organizacijske informacije, automatizira ručne zadatke, povezuje procese i tokove rada, omogućava upravljanje zalihama i pruža menadžerima jasne informacije o poslovanju, maržama, profitabilnosti i mogućnostima za poboljšanja.

Upravljanje servisima - bilo da se radi o ugovorima, garancijama, SLA-ovima ili mobilnim servisima, Dynamics 365 Business Central povećava vašu operativnu efikasnost, omogućava efikasno upravljanje ugovorima i kritičnim procesima, kako bi ostvarili SLA-ove i utjecali na zadovoljstvo kupaca.


Implementacija Dynamics 365 Business Centrala podrazumijeva postavku sistema sa svim prilagodbama koje zadovoljavaju sve zakonske legislative naše države. Logosoft je prvi i jedini Microsoft partner koji je izvršio autorizovanu lokalizaciju Dynamics 365 Business Central za BiH prema CfMD (Certified by Microsoft Dynamics) zahtjevima. Pored ovoga, Logosoft je razvio i registrovao Modul za kadrovsku evidenciju i obračun plata.

DODATNI MODULI


Ljudski resursi

Obračun plata


Ljudski resursi - Dynamics 365 Business Central vam omogućava da upravljate podacima o najvrednijem kapitalu unutar vaše kompanije, vašim usposlenicima. Svoje podatke možete jednostavno podijeliti sa HR menedžerom i finansijama na siguran način i steći uvid u potencijale i uska grla vaše proizvodnje ili vaših uslužnih djelatnosti.

Obračun plata - Dynamics 365 Business Centra omogućava da centralizirate svoje podatke o platama uposlenih i u potpunosti zadovoljava sve propise na teritoriji cijele Bosne i Hercegovine.


Sam proces lokalizacije, pored prevoda na bosanski jezik, podrazumijevao je i prilagođavanje sistema BH zakonodavstvu, izradu svih zakonski propisanih izvještaja, integraciju sa sistemima poreske uprave, e-banking sistemima banaka u BiH i drugim institucijama te neizbježnu integraciju sa certificiranim fiskalnim uređajima, kao i lokalizaciju programske pomoći korisnicima što dodatno olakšava korištenje sistema. Logosoft je prethodno uradio lokalizaciju sistema za sljedeće verzije, prethodno poznate pod nazivom Microsoft Dynamic NAV, NAV 2013 R2, NAV 2016, NAV 2018.

DODATNE FUNKCIONALNOSTI


Blagajna


Integracija sa e-banking sistemima*


Ispis PDV prijave iz sistema


Vođenje Knjige izlaznih faktura KIF

 
Vođenje Knjige ulaznih faktura KUF


Kompenzacije


Nabavne kalkulacije


*Raiffeisen banke, Unicredit Banke, Halcom i Elba sistemima. Omogućen je automatski import izvoda iz ovih sistema u BC, kao i esksportovanje naloga za plaćanje iz BC-a u e-banking sisteme.

 


Posjedovanje vlastitog Data Centra, kompaniji Logosoft daje prednost kod implementacija, jer korisnicima možemo ponuditi cloud implementacije na Logosoft infrastrukturi, bilo u subscription načinu licenciranja sistema ili on-premise načinu licenciranja. Uz usluge iz Logosoft Data Centra korisnik ne mora imati vlastitu infrastrukturu za pokretanje i održavanje servisa, prostor za smještaj baze podataka na serveru, kao ni backup rješenje. Da bi korisnik pristupio sistemu potrebna je samo internet konekcija.

Za više informacija pozovite nas na broj telefona 033 931 987.