- Cloud tehnologijaMaksimalna produktivnost uz velike uštede
- OFFICE 365Smanjite troškove uz kompletno IT rješenje za vašu kompaniju
Office 365 je najrašireniji cloud servis koji dolazi iz Microsofta i pruža vam alate kojima možete obaviti posao s gotovo bilo kojeg mjesta i sa bilo kojeg uređaja – od kuće, iz kancelarije, sa desktop računara, tableta ili telefona.
Office 365 udružuje moć Office desktop aplikacija s poslovnim e-mailom, dijeljenim dokumentima, instant porukama, video i web konferencijama u savremenu cloud cjelinu potpuno podržanu od strane Microsofta kao i Microsoft partnera.
Logosoft nudi Office 365 rješenje koje predstavlja kombinaciju Office aplikacija Word, Excel, Power Point i Outlook, s Microsoftovim servisima u cloudu – e-pošta, SharePoint, Skype for Business i OneDrive.
E-mail servis poslovne klase
Vrhunski e-mail servis koji je dovoljno moćan za posao koji radite i koji pojednostavljuje vaše zadatke. Uz 50 GB memorije po korisniku, možete da čuvate potrebne poruke i datoteke, šaljete poruke do 25 MB veličine i uvijek imati dostupne svoje kontakte i kalendar.
Online sastanci
Office 365 daje mogućnost održavanja online sastanaka za do 250 učesnika, uz potpunu audio i video podršku te opciju djeljenja sadržaja ekrana, prezentacija i bilješki, uz potpunu interaktivnost svih učesnika sastanka putem bilo kog HTML5 preglednika.
Privatna društvena mreža i kolaboracija
Yammer je društvena mreža koja omogućava svim zaposlenim da na jednostavan način budu povezani, dijele informacije putem mreže i ubrzaju radni proces i proces donošenja odluka.
Pohrana podataka u cloud i jednostavnost djeljenja sadržaja
1TB memorijskog prostora omogućava pohranjivanje i jednostavno dijeljenje vaših podataka, uz dostupnost i sinhronizaciju na svim vašim uređajima čak i kad nemate internet pristup.
Jednostavnije upravljanje IT infrastrukturom
Preseljenjem poslovanja u cloud smanjujete IT infrastrukturu i troškove kompanije. Vaši podaci se čuvaju u globalnim centrima za pohranu podataka, uz maksimalnu sigurnost.
Smanjite kapitalne troškove
Office 365 je dostupan na bazi mjesečne pretplate i ulazi u operativne troškove kompanije.
Smanjite troškove nabavke uređaja i korištenja energije
Bez servera za e-mail, pohranu podataka i internet stranica uspješno ćete smanjiti troškove trošenja električne energije na dnevnom nivou i budućih troškova kupovine novih server uređaja.
Prilagodite se bržem rastu kompanije
Office 365 raste s vama — dodavanje novih korisnika je lako kao i kupovina licence.
Licenciranje po korisniku
Pojednostavite licenciranja i omogućite svakom korisniku da ima najnoviju tehnologiju dostupnu na do pet uređaja (PC/MAC, mobilnih uređaja – Android, iOS, Windows phone, Blackberry). Ostvarite uštedu u odnosu na tradicionalno licenciranje po uređaju.
Business Essentials | Business Premium | |
---|---|---|
Maksimalan broj korisnika | 300 | 300 |
Kompletne, instalirane Office aplikacije (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher i OneNote) na pet PC ili Mac računara |
|
![]() |
Pristup Office aplikacijama na pametnim telefonima i iPadu |
![]() |
![]() |
Office Online - online verzije aplikacija i mogućnost kolaboracije | ![]() |
![]() |
OneDrive for Business - 1TB memorije za pohranu podataka | ![]() |
![]() |
Email - 50 GB e-mail, kontakti, kalendar (Exchange) | ![]() |
![]() |
Online sastanci - Web konferencije, IM, video (Skype for Business) | ![]() |
![]() |
Sites – timska saradnja i interni portali, javni portal (SharePoint) | ![]() |
![]() |
Interna društvena mreža (Yammer) | ![]() |
![]() |
Active Directory sinhronizacija | ![]() |
![]() |
Za više informacija pozovite nas na broj telefona 033 931 987.
Imate pitanje, sugestiju ili primjedbu na naš rad?
Kontakt