Misija

Naša misija je vrlo jednostavna: ponuditi najnaprednije telekomunikacijske usluge na lokalnom tržištu i omogućiti našim pretplatnicima najveću vrijednost za njihov novac, uz konstantno ulaganje u razvoj, edukaciju naših uposlenih i odnos s krajnjim pretplatnicima.

Vizija

Želimo da budemo vaša stalna veza s onima koje volite i stvarima koje vas inspirišu. Uvjereni smo da kao umreženo društvo stvaramo bolje okruženje za dolazeće generacije. Postojimo kako bismo kreirali izvanredna telekomunikacijska rješenja, olakšali svakodnevnu komunikaciju i povećali produktivnost vašeg poslovanja.

Strateški ciljevi i vrijednosti

Kako bismo ostvarili našu misiju postavljamo ispred sebe nekoliko vrlo važnih ciljeva koji se odnose na kvalitet naših usluga, zadovoljstvo pretplatnika, uposlenih te uključenost u rast i razvoj lokalne zajednice.

Naše vrijednosti

Sistem vrijednosti koji njegujemo u Logosoftu definisan je vodećim načelima kompanije. Poštujemo niz smjernica kojima se rukovodimo u našem svakodnevnom radu, a koje promiču etičko ponašanje, uspostavljanje efikasnih sistema kontrole i kvalitete u pružanju telekomunikacionih usluga, timski rad, međusobno poštivanje pretplatnika i uposlenih, postizanje što boljih rezultata na što jednostavniji način te otvoreno izražavanje mišljenja svih koji su uključeni u tom procesu. Od svog osnivanja pa sve do danas trudimo se da pomičemo granice u pružanju što kvalitetnijih servisa ka krajnjim pretplatnicima, da pratimo razvoj IT industrije i budemo poveznica BiH s ostatkom zemalja Evrope i svijeta. Odgovornost za promicanje vrijednosti kompanije je na svima nama – od najvišeg menadžmenta do svih uposlenika, jer organizacijske vrijednosti žive su u onoj mjeri u kojoj ih živimo svi mi uposleni u Logosoftu.

Kvalitet usluga

Težimo da naše usluge budu što kvalitetnije i da zadovoljimo očekivanja naših pretplatnika, neovisno da li se radi o uslugama za domaćinstvo ili uslugama koje su namijenjene kompanijama svih veličina i profila. Tokom 2015. godine radili smo na unapređenju kvalitete postojećih servisa, kao i na  uvođenju novih platformi koje imaju za cilj uštedu i optimizaciju troškova poslovanja krajnjih pretplatnika.

Zadovoljstvo pretplatnika

Vrijednost Logosofta ne ovisi samo o kvaliteti naših usluga, već i o odnosu uposlenih prema krajnjim pretplatnicima. Želimo da nas pretplatnici vrednuju po istim principima poštovanja i uzajamnog razumijevanja prema kojima i sami djelujemo prema njima. Naš glavni cilj je zadovoljstvo pretplatnika, jer oni predstavljalju uslov našeg rasta i razvoja. Težimo da ih saslušamo i da na adekvatan način adresiramo njihove potrebe kroz stalno unapređivanje postojeće ponude. Kroz tim tehničke podrške koji je dostupan našim pretplatnicima 24/7 nastavili smo da i u 2016. godini rješavamo svaki problem u što kraćem vremenskom periodu te na taj način doprinesemo što kvalitetnijem korisničkom iskustvu.

Zadovoljstvo uposlenih i kompetencije

Logosoft svakom uposleniku pristupa individualno te mu omogućava da se profesionalno razvija u skladu sa svojim mogućnostima i potrebama kompanije. Kompetentnost se ogleda i u velikom broju projekata koje su naši uposleni završili sa stopostotnim uspjehom tokom 2015. godine u domeni sistem integracija, implementacije različitih poslovnih rješenja i aplikacija, te u sferi edukacije. U potpunosti smo okrenuti svijetu komunikacija i tehnike, a u prilog našoj uspješnosti govori i dugogodišnji partnerski status s kompanijama kao što su Microsoft, Cisco System te HP Business.

Etičnost

Poslovna etika predstavlja uvažavanje etičkih principa u svim poslovnim aktivnostima. Jednom izgubljeno povjerenje javnosti se teško ponovno stiče. Neodgovorni pojedinci i same organizacije svojim odlukama i djelovanjem nanose velike gubitke. Stoga Logosoft veliku pažnju posvećuje poslovnoj etici, kako u svakodnevnom poslovanju prema krajnjim pretplatnicima, tako i u odnosu uprave prema uposlenima.